loading...
رازها
arman.r بازدید : 1345 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

مدتی بود تصویر آرم شرکت نوشابه زمزم فکرم را مشغول داشت و دو دل بودم در وبلاگ بنویسم یا نه بالاخره تصمیم گرفتم بگذارم ولی قضاوت را به خود خوانندگان بگذارم البته اگر آنچه در تصویر به ذهن می آید درست باشد واقعاً جای تاسف است .

آرم زمزم 

البته برای ما انسانهای عادی شاید بیشتر به این فکر بیفتیم که این اتفاقی است یا بدبینانه است و یا از هر شکلی می شود تصویر خاصی را پیدا کرد ولی کسانی که در طراحی و خلق لوگو دستی دارند به ویژه هنرمندان این کار براحتی با دیدن یک تصویر متوجه می شوند نوع پردازش عمدی بوده تا این شکل ایجاد شود یا خیر واین کار نهفته کردن تصویر در تصویر دیگر یا پیامی در تصاویر هنری است که امروزه بیشتر طراحان از آن استفاده می کنند به هر حال خودتان قضاوت کنید .

تصویر را اگر میم آخر را در نظر نگیرید شکل دو انسان است یعنی دایره ها سر آنهاست که جلویی خم شده .این عکس را به تصویر بی ناموسی در ارم زمزم بعضی می شناسند و واقعاً آنچه گفته می شود و می توان در تصویر دید افتضاح است که البته من از همه دوستان عذر خواهی می کنم . گفتم آنقدر بد بود که خودم هم دو دل بودم بگذارم یا نه دوست دارم دوستان نظر بدند که آیا این تصویر ناخوداگاه هست یا نه .. 

برچسب ها پیام پنهان , زمزم , رمز ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 442
  • بازدید کلی : 9,433